piątek, 27 lutego 2015

Już jest optrex actimist spray

Otrzymałam paczkę ambasadorki w kampanii streetcom optrex actimist spray :)
Jest to rewolucyjny spray, który stosuje się na zamknięte powieki. Stabilizuje on naturalny film łzowy,chroni przed utratą nawilżenia, można go stosować na soczewki i nie rozmazuje on  makijażu. Optrex dostępny jest w dwóch wariantach: dla oczu suchych i podrażnionych oraz dla oczu zmęczonych i odczuwających dyskomfort. W mojej paczce ambasadorki znalazłam:

dla mnie:
- opakowanie optrex actimist spray 2w1 dla oczu zmęczonych i odczuwających dyskomfort
-przewodnik ambasadorki
dla znajomych:
-15 ulotek o optrex

Jedyne czego znów brakuje w paczce to miniaturki optrex do wypróbowania dla znajomych, więc wręczając ulotki będę musiała psikać powieki znajomym  swoim własnym optrexem, ponieważ uważam, że na podstawie samej ulotki i mojej opinii troszeczkę ciężko będzie rekomendować spray.
Zaczynamy testowanie!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz