wtorek, 9 czerwca 2015

Perły Perlux white i Perlux color

Przetestowałam #Perlux najskuteczniejsze perły piorące dzięki kampanii streetcom i dziś nadrabiając spore zaległości chcę się podzielić swoją opinią :) Zanim to nastąpi kilka informacji przypominających:
Perełki #Perlux są tak wyjątkowe ponieważ łączą w sobie skuteczność proszku i delikatność żelu dzięki czemu pranie pozostaje nieskazitelnie czyste i świeże. Ponadto #Perlux zawiera dodatek odplamiacza, zapewnia wybielanie i ochronę tkanin przed szarzeniem a także jest bezpieczny dla alergików.
Zaleca się,aby najpierw perełkę umieścić w bębnie pralki a następnie włożyć zabrudzone rzeczy i dodatkowo eksperci  radzą żeby stosować temperaturę minimum 40 stopni a cykl prania 40 minut w celu całkowitego rozpuszczenia się  perły co ja uczyniłam robiąc swoje pranie.
#PerluxWhite to idealne rozwiązanie dla moich jasnych ubrań. Wrzuciłam jedną kapsułkę i szczerze nie spodziewałam się aż tak dobrego efektu. Ubrania są odświeżone, przede wszystkim odzyskały swoją biel i przepięknie pachną. Wszelkie żółte plamy i ślady zniknęły a przyznam, że wcześniej miewałam problemy z pozbyciem się okropnych zażółceń na ubraniach. Moje rzeczy są miękkie i delikatne w dotyku a zapach utrzymuje się naprawdę długo.









#PerluxColor to kolejne perły piorące do tkanin kolorowych,które spełniły moje oczekiwania. Tak jak w przypadku perlux white dzięki perlux color pozbyłam się wszystkich plam i zabrudzeń z kolorowych ubrań i również pomogła mi w tym tylko jedna kapsułka :) A zapach cudowny i długotrwały! Ubrania pięknie doprane, nie tracą koloru i są delikatne w dotyku. Z czystym sumieniem mogę polecić zarówno Perlux white jak i Perlux color wszystkim!



ZALETY:

* bardzo skuteczne
*wygodne w użyciu
*wydajne
*piękny i długotrwały zapach
*oszczędność

WADY:

*nie stwierdzono

Warto brać udział w tak wspaniałych kampaniach streetcom i poznawać oraz rekomendować tak skuteczne produkty jak #Perlux :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz