piątek, 21 listopada 2014

Morning Fresh- ciąg dalszy testowania :)






Nadal sumiennie testuję płyny morning fresh :) Tym razem użyłam płynu lemon, jednak muszę
przyznać, że zapach jest dla mnie trochę zbyt intensywny, wolę aloe vera, który jest świeży i delikatny. Oprócz tego małego minusa za zapach, płyn morning fresh lemon spełnia pozostałe moje oczekiwania. Jest skuteczny jeśli chodzi o zabrudzenia i tłuszcze, gęsty i wydajny. Sprawdziłam już zarówno jeden i drugi płyn na trudniejszych zabrudzeniach i tutaj również mnie nie zawiodły.







Ulotki także są w trakcie rozdawania, domownicy testują płyn razem ze mną a i pomimo, że niestety zabrakło w tej kampanii próbek ( znajomi się bardzo zawiedli) to i tak udało mi się przelać odrobinę płynów w malutkie pojemniki i paru osobom się poszczęściło:) A jutro odwiedzi mnie jeszcze kilku znajomych, więc będą mogli sami się przekonać się o działaniu płynów i poznać je. Zatem testowanie przebiega bardzo sprawnie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz